Tuesday, July 28, 2009

Khazanah Hebat Yang Muncul Kembali!!

Guasa adalah satu seni perubatan cina yang menghimpunkan pengalaman beribu-ribu tahun daripada bijak pandai nenek moyang mereka.guasa merujuk kepada aktiviti menggaruk permukaan kulit yang berkenaan sehingga ia menhasilkan bintik-bintik merah,tanda toksin dalam badan berjaya dikeluarkan untuk mencapai penyembuhan.ia lebih cenderung menumpukan pada titik-titik acupoint tertentu yang menjadi punca berlakunya masalah kesihatan yang kita hadapi.








Terapi guasa bertujuan untuk:


1.meningkatkan qi positif dalam badan kita dan menghapuskan qi yang negatif
2.mencergaskan meridian untuk meningkatkan tenaga dalaman kita.
3.memperelokkan dan meningkatkan aktiviti pengaliran darah dalam badan kita
4.melancarkan proses detoksifikasi(penyingkiran toksin dalam badan)

Terapi guasa amat mudah dilakukan dan umum kepada sesiapa sahaja.Urutan fisioterapi ,akupuntur dan bekam memerlukan kepakaran dari pihak yang arif dan professional tentang terapi tersebut sahaja,tetapi terapi guasa tidak.kita hanya perlu mengikut panduan pada buku dan cd yang dibekalkan dan kesannya amat luar biasa.ia boleh diamalkan bila-bila masa sahaja lantas menjadi terapi penjagaan kesihatan yang terbaik bagi masyarakat moden.


Gambar disebelah ialah pak tam saye yang telah hadir pada hari tersebut untuk demo product ELKEN di kampung saye... didemokan oleh along..
kesan selepas diguasa :
hampir 6jam selepas itu pak tam saye diguasa, saye, fiancee, mila dan along bertemu beliau dirumahnya mendapati tangan sebelah kiri nya tidak lagi lenguh n terketar2 seperti tiada tenaga kembali pulih.. beza dengan tangan sebelah kanan yg tidak di guasa.. ini membuktikan keberkesanan papan guasa ini.. n beliau telah mengmbil satu set guasa.. selain itu papan guasa ini boleh detect pelbagai jenis penyakit melalui kesan darah itu.. beliau juge mempunyai penyakit lemah jantung dan mencube produk MRT elken iaitu Life extra.. selama 2hri selepas pengambilan MRT elken.. alhamdulillah tiade lagi denyutan jantung yang laju dan lenguh2 badan yang dialami beliau.. syukur.. saye akan memberitahu lebih lanjut tentang MRT Life Extra nanti nyerr..

No comments:

Post a Comment