Tuesday, July 28, 2009

Elken Spirulina ialah makanan kesihatan yang berkhasiat tinggi dan diperkuat dengan protein sayuran bermutu tinggi, Asid Gama Linolelik, Glycogen serta pelbagai vitamin dan mineral. Rumpai laut beralkali ini mudah dihadam dan diserap ke dalam tubuh. Ia merupakan makanan suplemen yang sempurna untuk memperoleh kekuatan dan tahap kesihatan yang baik.

Cadangan
Elken Spirulina sesuai sebagai suplemen makanan untuk semua orang tanpa kira usia.


Cadangan Pemakanan
Dewasa: 5 hingga 10 biji setiap kali. 2 atau 3 kail sehari, sebelum atau selepas waktu makan.

Kanak-kanak: 5 hingga 10 biji setiap kali. 2 atau 3 kali sehari, sebelum atau selepas waktu makan.


Pengalaman
saye sendiri :
saye mengalami senggugut sewaktu haid dan haid yang tidak teratur.. dengan Elken Spirulina Alhamdulillah tiada lagi masalah ini.. malah menambahkan lagi kesihatan dan antibodi saye.. menambah kan selera makan..
mak saye : mak saye selalu mgalami masalah lenguh2 badan.. sakit2 urat.. selepas saye memperkenalkan Elken Spirulina kepade beliau.. beliau mengadu sakit urat sakit badan.. sakit sendi2.. beliau juge demam selame beberape hari.. dan menyalahkan saye kerana Spirulina tibe2 mak saye sakit urat dan badan yg teruk lah... mulenye saye pun cuak.. lepas rujuk kepada fiancee saye dan family fiancee saye.. smue nye menasihatkan mak saye supaye jangan putus makan n kurangkan pengambilan.. itu ada tindakbalas yg menyatakan badan mak saye mempunyai masalah.. tindakbalas itu sebenarnya membetulkan ape yg tak betol di dalam body mak saye.. dan spirulina ini boleh mengesan gaut.. contoh nye mak saye mgalami sesakitan urat2 dan bdan nye.. mak saye odw gaut?? mungkin.. tp Alhamdulillah selepas berperang dgn kesakitan itu akhirnya mak saye sihat n smue penyakit yang mak alami sebelum ini, hilang.. contoh seperti lenguh2 badan, sakit lutut.. sendi2 semue itu suda tiada.. syukur alhamdulillah.. skrg adik2 saye sudah mengambil spirulina sbgai mkanan tmbhan.. adik perempuan saye dah gemuk sikit.. spirulina juge mmpu menstabilkan badan kite supaye menjadi berat badan yang ideal.. bulan puase akan dtg nie, bg la ank2 anda spirulina smoga lebih bertenage dlm menjalani ibadah puasa.. insyaAllah tiade masalak kelaparan dan keletihan.. adik saye bayar puase ganti n sunat ambil spirulina 5biji semasa sahur.. satu hari die tak sedar die puase rupenye.. hehe.. kurang lapar kate nye..acu saye pun mule mengambil spirulina.. begitu juge jiran saye.. perubahan nye saye akan update kelak.. dan pengalaman adik beradik fiance saye.. adik2 beliau juge mengambil spirulina.. syukur, hampir smue pelajar cemerlang.. amin.. membuktikan spirulina mampu merangsang n menguat kan daya ingatan otak manusia.. dan ayah fiancee saye satu ketike dulu penah dijangki virus dengki.. beliau di tahan di wad satu hari.. selepas mengambil spirulina segenggam kate along sebelum ambil darah.. doctor mengesahkan demam makin pulih n darah kembali normal n beliau di benarkan keluar hospital selepas itu.. sehari sje di tahan di wad. alhamdulillah


testimonial :







Terbaru!!
Elken Spirulina juga mampu mencegah H1N1

No comments:

Post a Comment