Tuesday, August 4, 2009

semalam saye kol acu ji saye, paktam saye, mak saye, jiran saye yg pakai product..

acu ji : alhamdulillah.. acu setakat ni sihat.. dengan spirulina.. tetapi isteri nye masih takot nk mkan sebab takot kesan tindak balas nya.. haha! yelah org meniage kan.. tkot kang takleh berniage.. takpe.. suatu hari di akan try juga.. n acu mcm berminat dgn KEN.. haha! tggu..

paktam : order Life Xtra lagi.. alhamdulillah jantung die takde masalh setakat nie.. die dh mule minum RO.. mak saye bekal kan tok paktam.. takpe la tok sementara.. satu hari die akan beli jugak KEN..

jiran : sihat jugak.. Alhamdulillah..

mak : ahaks.. baru2 ni sakit pinggang n dah GUASA sehari je dh ok.. Alhamdulillah.. mak saye dh lame gune produk.. spirulina n adik2 pun dh start gune product.. masing2 dh nmpak keistimewaan product tuh.. baru2 ni adik saye dikuarantin selama smggu sbb H1N1.. die cume disyaki tapi takde ape2.. die amik spirulina 1obiji selepas mkan n air RO.. alhamdulillah suhu badan turun selama 1hari shaja.. skg dh sihat dh boleh blik perlis n study.. amin~

Thursday, July 30, 2009

Foundation Lingerie

Keanggunan merupakan keistimewaan dan kemewahan milik setiap wanita. Bagaimanapun, tubuh wanita mengalami pelbagai peringkat perubahan seperti akil baligh, bersalin, diet, dan dengan pastinya proses penuaan semula jadi yang menyebabkan lemak badan terkumpul dan melandut.
Namun mencapai potongan badan idaman tidak semestinya menjadi khayalan semata-mata. Pakaian Dalam Pembentuk Badan Corpsderve Elken direka khas untuk mengatasi kesan penuaan dan kelandutan.
Apakah keistimewaan Pakaian Dalam Pembentuk Badan Corpsdereve Elken?

Rekabentuk Yang Berkesan
Kombinasi unik antara kapas berkualiti tinggi dan net berkuasa ganda menawarkan daya kekenyalan yang cemerlang.
Mencegah kelandutan lemak badan dengan meawarkan sokongan sempurna sambil membentuk potongan badan yang diingini. Komposisi Bahan Yang Cemerlang & Asli
Fabrik polyurethane yang dilindungi dan ditenun dibawah yan kapas bertindak lembut atas
kulit tetapi tahan lasak.
Diperbuat daripada 100% komposis bahan semula jadi, bahan kapas yang ditenun kemas membolehkan kulit bernafas dan cukup lembut untuk menyerap peluh. Amat Selesa
Memberi anda rasa sungguh selesa dan seronok sehingga anda ingin memakainya sepanjang hari!


Testi :


Winner Nite ELKEN!




Bakal Jutawan?? InsyaAllah... eh mane pic MILA?? adey kene dah nnti....

DR. DIET



Dr Diet ialah program penggantian hidangan Diet Berkalori Sedernana Rendah (Moderately Low Calorie Diet) yang direka untuk mereka yang berhasrat untuk memulakan program penyelenggaraan dan pengurangan berat bada dalam jangka masa panjang secara selamat. Ia mengandungi ramuan yang berkhasiat seperti Supra® Soy Protein Isolate dalam 25 jenis vitamin dan mineral yang penting serta merupakan sumber kalsium dan merupakan sumber anti-oksidan yang cemerlang. Ia tidak mengandungi sebarang pemanis tiruan, laktosa atau kolestrol. Di samping itu, kandungan lemak dalam Dr Diet amat rendah.

Cadangan
Dr Diet sesuai untuk semua orang termasuk mereka yang berlebihan berat badan, berat badan biasa, berat badan berkurangan serta vegetarian.

Cadangan Pemakanan
Pengurangan berat badan beransur: 3 paket Dr Diet untuk menggantikan 2 waktu makan dan sebagai 1 snek setiap hari.Pengekalan berat badan: Gantikan 1 – 2 waktu makan dengan 1 – 2 paket Dr Diet setiap hari.Suplemen Nutrien (Untuk mereka yang kurang berat badan): 1 -2 paket Dr diet waktu pagi, petang atau sebagai snek waktu petang.


Testi
Cindy Low
July 2008 - 68kg

SIX Month Later

January 2009 -58.7kg

maintain for 3 month

June 2009 - 53.5kg

p/s : Product Dr Diet ini bukan hanya untuk mengurus kan badan.. orang kurus pun boleh makan.. fungsi Dr Diet ialah MEMBENTUK BENTUK BADAN YANG IDEAL

Penjagaan Kulit & Kosmetik

Anda dilahirkan anggun. Kita hendaklah meningkatkan atau mengekalkan keanggunan tersebut. Konsep penjagaan kulit khas kami mengesyorkan rutin C-C-M-T yang mudah dan unik. Ia merupakan konsep yang direka khas untuk individu yang istimewa seperti anda.

Dan, kami tidak berhenti di sini, kami terus berusaha untuk meningkatkan diri kami demi anda. Teori Kecantikan C-C-M-T yang disyorkan Elken merupakan langkah penjagaan kecantikan yang sangat istimewa – ia hanya memerlukan 4 langkah asas yang mudah untuk menikmati pembersihan dan pelembapan kulit yang sempurna.

Produk penjagaan kulit yang khas dapat memberikan kesan pembersihan, penyegaran dan pemutihan yang lebih cemerlang, menjadikan wajah anda lebih menawan.

Membersih (+ Menjernih)

Merapi


Melembap

Merawat (Penjagaan Khas)

Elken membekalkan anda pelbagai siri penjagaan kulit yang berkualiti tinggi. Semuanya diperbuat daripada ekstrak tumbuh-tumbuhan semula jadi dengan menggunakan air yang berkualiti tinggi. Demi memastikan keberkesanan, produk kami tidak mengandungi pengawet, pewangi, minyak mineral dan kandungan yang boleh merengsakan kulit. Proses penghasilan produk Elken sentiasa terjamin bebas daripada segal pewangi dan pewarna tiruan untuk mencapai ketulenan 99.999%, sekaligus mengekalkan kualiti cemerlang ramuan produk.Jadi, sudahkan anda bersedia untuk merasai pengalaman yang unik dalam dunia penjagaan kulit Elken?


Pertama di Asia Pasifik

4 Teknologi yang Unik dan Revolusional di dalam Sebuah Peranti

Eternal Beauty ialah pengurut kesihatan dan kecantikan bersepadu yang menggabungkan kecantikan semula jadi dengan sains melalui bahan biologi kejadian semula jadi untuk memberikan kecantikan bermutu salun, manfaat pelangsingan dan kesihatan pada harga yang berpatutan.
Eternal Beauty merupakan ciptaan pemenang anugerah yang mampu memancarkan Sinar Inframerah Jauh (FIR), Anion dan Germanium dan Ultrasound secara semula jadi. Kepala pengurutnya diperbuat daripada batu semula jadi dan boleh juga digunakan pada kulit yang sensitif.
Peranti ini memberikan manfaat tambahan seperti mengurangkan kedutan, meningkatkan keanjalan kulit, mengecilkan liang roma, memecahkan selulit dan mencerahkan kulit.



Menyepadukan Sains dan Alam Sekitar

ETERNAL BEAUTY SG mengharmonikan kebaikan semula jadi dengan sains melalui bahan biologi semula jadi untuk menghasilkan sebuah peranti kecantikan dan kesihatan pelbagai fungsi untuk kegunaan di rumah. Ia merupakan ciptaan pemenang anugerah yang dapat memancarkan Sinaran Inframerah Jauh, Anion dan Germanium secara semula jadi dengan keupayaan Getaran Sonic. Gabungan fungsi-fungsi ini memberikan kebaikan kecantikan dan kesihatan yang maksimum dari dalaman ke luaran.

4 Teknologi dalam 1 Peranti yang Revolusioner

Sinaran Inframerah Jauh - Pemancaran 90% FIR dalam jarak gelombang (5-20┬Ám) yang paling berfaedah- Penembusan jauh sehingga 40mm ke dalam tisu subkutaneus- Menggalakkan peredaran darah dan limfa- Antibakteria

Anio-Vitamin di dalam udara- Meneutralkan radikal bebas yang berbahaya- Menggalakkan pembaharuan sel epidermis

Germanium-Sejenis separuh logam dan pensemikonduksi semula jadi- Menembusi sel untuk meneutralkan ion yang tidak seimbang

Teknologi Getaran Sonic- Getaran Sonic pada 11000rpm- 11000 kali getaran dalam 1 minit- Menggalakkan dan mencergaskan otot-otot- Menggalakkan metabolisme dan pembinaan serat yang kenyal


Sile ke http://www.elken.com.my/ untuk maklumat lanjut dan product2 lain...




pengalaman saye :

hari tu saye berpeluang mencube product ni.. percume taw.. siap org urut2 kan muke.. rase nka tido jer.. die demo sebelah muke saye saje.. hasil nye.. pipi saye agak up sikit.. muke saye licin n putih.. rase ketegangan kulit saye.. garis2 halus n sembam mate hilang sdikit.. tu setengah jam.. klo hari2 pkai?? lu pk la sendiri..

Wednesday, July 29, 2009

Siri Penulenan Air

Air dikatakan sebagai sumber kehidupan.Ini menjelaskan mengapa alam menulenkan air melalui prosesnya yang luar biasa. Namun, apa kata jika terdapat satu cara untuk menjadikan air tulen lebih baik – menjadikan air tueln itu sempurna?


Memperkenalkan Sistem BIO PURE KEN baru. Sistem penulenan air yang paling sempurna dan canggih untuk menyingkirkan hampir SEMUA jenis bahan pencemar, termasuk yang ditinggalkan oleh sistem lain – untuk menghasilkan Air Sempurna.



BIO PURE KEN ialah sistem yang pertama di rantau ini yang menggabungkan pelbagai teknologi penulenan air terbaik ke dalam satu sistem tunggal yang sempurna.

  • Yang pertama dalam menggabungkan teknologi Osmosis Songsang (R.O.), Penapis Karbon Teraktif dan Bio Seramik

  • Sistem Elken yang paling mampu dimiliki, direka bentuk daripada asas supaya mudah dan murah diselenggarakan; menjimatkan wang anda dari permulaan

  • Disokong oleh rangkaian perkhidmatan dan sokongan yang komprehensif demi memberikan kemudahan dan ketenangan jiwa


Ciri-ciri Istimewa

  • Teknologi Canggih Tiada Tandingan – 5 Peringkat Sistem Penulenan R.O. yang sempurna Sistem yang dapat menyingkirkan hampir semua jenis bahan pencemar, malah partikel termasuk bakteria dan virus sekecil 0.0001 mikron bersamaan 500,000 kali lebih halus daripada garis pusat sehelai rambut.

  • Kualiti, keselamatan dan keyakinan terjamin:
    • Komponen dan bahan utama yang disahkan oleh NSF

    • Bahan buatan tangki Bergred Makanan ABS pematuhan FDA

    • Kilang pembuatan dan produk mempunyai pengiktirafan SIRI
  • Air sempurna terhasil sepanjang tahun hanya dengan kos serendah beberapa sen seliter.

  • Air Bertenaga dengan gugusan molekul air yang lebih kecil membantu meningkatkan metabolisme sel badan dan melancarkan penghantaran nutrien.

  • Rangkaian perkhidmatan dan sokongan Elken yang komprehensif memberikan anda ketenangan jiwa.

  • Butang Penunjuk Bermelodi pertama dalam industri ini yang dapat menunjukkan suhu air pilihan anda dengan cara yang mudah dan menyeronokkan.

  • Mengenyahkan bau untuk membawa nikmat air minuman yang hebat


Pengalaman :

seluruh ahli keluarge fiance turun ke rumah saye untuk membuat ujian terhadap air di rumah saye .. hasil nye.. seperti di sebelah ----->>
fikir sejenak.. tahukan anda air apekah yg anda minum?? air karat?? air kotor?? air ialah punca penyakit yg dapat merosak.. dan paru2 rosak..

p/s : saye da order ELKEN bio pure KEN2 tok mak saye.. myb esok luse smpai la..dan minggu ni saye akan balik ke kampung lagi tok sharing dengan sedara mara terdekat mengenai produk ini.. dh jadik tggungjawab saye tok sharing bende yg mengakibat punca penyakit.. SHARING IS CARING!

Ujian TDS Di Gunung Kinabalu : 0.00ppm oh yes!